wtorek, 26 kwietnia 2016

BÓG NIE UMARŁ 2-recenzja filmu

Reżyser: Harold Cronk
Scenariusz:Chuck Konzelman, Cary Solomon
Obsada:    Melissa Joan Hart – Grace Wesley,
            Jesse Metcalfe – Tom Endler,
            David A.R. White – wielebny Dave,
            Ray Wise – Pete Kane,
            Ernie Hudson – sędzia Stennis,
             Robin Givens – dyrektor Kinney, 
             są to jedni z wielu aktorów, którzy świetnie zagrali w filmie.
Data premiery na świecie: 1 kwietnia 2016
Data premiery w Polsce: 8 kwietnia 2016

 Szkoła w której mówienie o chrześcijaństwie jest zakazane, gdzie odpowiedź na jedno pytanie prowadzi do sprawy sądowej. Czy uda się obronić wiarę choć jest to niesamowicie trudne. Druga część filmu, która udowadnia, że Jezus to postać prawdziwa, że to co robił nie jest fikcją. Dwie godziny, dają nam szanse by pomyśleć i stwierdzić " On żyje./ Ja wierzę./Jest dla mnie Panem./Bóg nie umarł. On żyje." itp. rzeczy. 
Film wywarł na mnie ogromne wrażenie. Tak samo jak na pierwszej części leciały mi łzy, śmiałam się i zdawałam sobie sprawę że dopiero zaczynam rozumieć rzeczy które dzieją się na świecie. Wiem, że warto obejrzeć ten film! Da on nam nadzieję, szczęście i siłę by wierzyć, nie bać się tego. 


POLECAM

Ola  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz! To dla nas wielka motywacja!